Sivut

maanantaina, tammikuuta 10, 2011

Ristipistohassutus 9. päivä

Tämä korvaa tuon Shepherd's Bushin Grins of Delight mallin listalla. Jotenkin mua alkoi koko malli epäilyttämään kun piti aloittaa pistely ja se yleensä tietää huonoa valmistumisaikataululle... Mietin hetken ja valitsin tämän korvaavaksi. Olisi ihanaa saada tämä ensi jouluksi seinälle!!! Kehyksen sain valmiiksi eilisen aikana, vaikka sitä ei näe mallin alta kokonaan.


Malli: Prairie Schooler - Christmas Eve
Koko: 77x155 pistoa
Kangas: 32ct Belfast Vintage Country Mocha
Langat: DMC

7 kommenttia:

Lumiruusu kirjoitti...

Eikös ole ihanan vapauttavaa vaihtaa suunnitelmaa ihan lennosta :)
Tuo on kyllä hyvä valinta ,ihanan raikkaat nuo punainen,vihreä ja valkoinen..

Mulla oli tänään tuota samaa kangasta käytössä,on kyllä hyvän tuntuinen pistellä.

kissankello kirjoitti...

Valinnan vapauttahan riittää. Hyvältä näyttää tuokin malli.

Srinity kirjoitti...

Eihän nää valinnat onneks oo kiveen hakattuja. Itelläni lista on elänyt koko hassutuksen ajan ja olen aloittanut sen mikä tuntuu sillä hetkellä kivalta. :)

Marika kirjoitti...

Tuo on kiva malli vaikka en yleensä mikään hirveä PS-fani olekaan.

Niina kirjoitti...

Aivan ihana malli jälleen kerran! Mulle alkaa tulla tunne, että iskee ohjeähky kun näkee kaikkia kauniita malleja ja aloituksia! Edelleen leikin ajatuksella, kuinka hauskaa olisi saada meidät kaikki saman pöydän ääreen kaikkien aloitusten kanssa ;)

♥ Sari ♥ kirjoitti...

Mäkin olen alkanut tykästymään noihin Prairien malleihin pikku hiljaa. :)

Virpi kirjoitti...

Minäkin tykkään noista PS:n malleista, vaikka aiemmin ei oikein kolahtanut. Olen saanut pari niin ihanaa projektia vaihdossa tehtynä näistä PS-malleista, että olen katsellut ihan uusin silmin =)