Sivut

maanantaina, huhtikuuta 09, 2012

Tunnustus



Sain tällaisen hienon tunnustuksen Virpiltä, joka kirjoittaa Crossed stitches by Virpi blogia. Tämä tunnustus on tarkoitus antaa bloggaajille, joilla on alle 200 seuraajaa ja tunnustukseen sisältyy 4 sääntöä.

1.Valitse 5 blogia, joilla on alle 200 seuraajaa.
2. Laita blogiisi linkki sinne, mistä sait tunnustuksen.
3. Tee postaus tunnustuksesta. Laita linkit blogeihin, joille haluat antaa tunnustuksen ja ilmoita tunnustusten saajille.
4. Kerro 5 asiaa itsestäsi, joita muut eivät tiedä.


Tämän tunnustuksen saa vapaasti ottaa käyttöön. Oli aika hankalaa löytää sopivia blogeja.


Ja sitten ne 5 asiaa, joita ette tiedä minusta. Tää onkin hankalaa...
 
1. Olen ollut tekstiilikäsityön tunneilla vain 1. ja 2. luokalla. Silti tykkään tehdä käsitöitä, en tosin osaa kuin pistellä ja hiukan ommella koneella.
2. Mulla on aina kuuma. Työkaverit tiesivät, että olen sairaana, kun tulin pitkähihaisella töihin (huhtikuussa), en pitänyt edes paukkupakkasilla. Tosin joskus lenkkeillessä jne joutuu laittamaan.
3. Olen aika erakko. En tykkää jouruta puhelimessa tai kyläillä.
4. Olen toiselta ammatiltani palomies.
5. Rakastan kaikkea fyysistä ja raskasta työtä.

Ei kommentteja: