Sivut

sunnuntaina, helmikuuta 14, 2010

Shepherd's Bush - Green snowman

Perjantaina pistelin viimeiset pistot tähän lumiukkotyöhön, jota olen silloin tällöin pistellyt jo vuoden päivät. Koko työ tehtiin silkkilangan yhdellä säikeellä pehmeälle pellavalle, joten tämä ei ollut mikään hirveän kiva tehdä. Mutta kannatti nähdä hiukan vaivaa tämän eteen sillä tykkään tästä hirveästi nyt valmiina.Vielä kun löytäisi työhön sopivat kehykset jostakin. Ja tämä oli siis toinen tänä vuonna valmistunut työ.

4 kommenttia:

Lumiruusu kirjoitti...

Voi miten kauniit värit tässä työssä.Silkkilangalla pistely on hastavaa,kokeilin kerran..
Tykkään erityisesti kukista lumella :)

Lennu kirjoitti...

Oi miten söpö, onnittelut valmiista työstä! Tosi kaunis malli, ihanat väritkin. Nuo SB:n mallit ovat ihania, mutta haastavia pistellä kyllä. Minulla on yksi kesken myös, just samalla tavalla silkkilangan yhdellä säikeellä pehmeälle pellavalle, ei mikään minun lemppariyhdistelmä :)

Srinity kirjoitti...

Ihana ja ihanan herkät värit! Minä en ole vielä silkkilankoja kokeillutkaan, muualtakin olen kuullut että on ihan haastaavaa. :)

niina kirjoitti...

Todella kaunis pistely ja ihanan keväiset pastellivärit:)