Sivut

perjantaina, helmikuuta 01, 2008

SRPY - Secret Stitching Friend

SRPY on nyt sitten ohitse. Itse lähettelin lahjoja Marille ja minulle tuli Eetiltä, jolla ei ole blogia.
Nämä kolme kuukautta olivat aivan ihania! Eeti lähetti minulle kyllä niiiiin hyviä lahjoja vaikka hänen makunsa onkin aivan erilainen kuin minun. Kiitos sinulle!!! Nautin tästä ajasta todella paljon.

Secret Stitching Friend is over now. My secret stitching friend these past three months was Mari and I sent to Eeti. I really loved everything that Eeti sends to me! Thank you very much!!!

Tässä viimeisin saamani lahja Eetiltä:
Here's my latest gift from Eeti:

And to Mari I stitched Lizzie Kate's January and finished it as a little pillow. It was also first finish on 2008.

Marille pistelin Lizzie Katen January-mallin ja viimeistelin sen pieneksi tyynyksi. Se oli myös ensimmäinen valmitunut työ vuodelle 2008.


My latest gift to Mari:

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hauskaa,olen säilyttänyt January tyynyä samanlaisessa telineessä kuin sinullakin, minulla vain on valkoinen :). Aloitin tänään Februarya ja teen siitä samanlaisen tyynyn.

Sari (saristitching) kirjoitti...

Aivan ihana lumiukkotyyny!

Lillie kirjoitti...

Lovely exchanges

Sari (saristitching) kirjoitti...

Kiitos!!!! Synttärilahja tuli perille ja on aivan ihana. Aivan upea se Grazianon kangas. Nyt täytyisi keksiä siihen joku kiva malli...

Anonyymi kirjoitti...

Ihana tammikuun tyyny. Arpajaisvoittopostia tulossa tiistain tietämillä...

DaisyGirl kirjoitti...

Happy Birthday Ulla! Has the postman rang at your house yet?

Lennu kirjoitti...

Ihana tyyny!